bloggar från skolans dator. dehär är dom bilderna man hittar här. kult.
idag har varit jättechill. har hitils haft 2 lektioner och klockan är tio över 2. detta är min andra håltimme för idag. köpte precis en japp i automaten för 10 kronor. ovärt man får 8 stycken för 25 kronor på LIDL. men pallade inte gå det för det ösregnaar. nu ska jag, agnes och hanna skriva lite svenska. bara för att vi är duktiga på håltimmen. purre.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar