vill ha ju. 

idag åkte jag hem till österskär och träffade mina föräldrar! åt lite och tog med mig lite ur frysen...heheh. blev packåsna igen därifrån. bar på en ryggsäck, frysväska, en tygkasse en påse och min väska. ojoj. tungt och jag fick gå igenom "barnvagns och- rullstols" spärren ner till tunnelbanan. jag var giant. men nu är jag hemma igen och har precis kokat te. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar