jag hade besök i lägenheten. tre ettor och agnes. de hade med sig två påsar chips, två stora cider, ett kilo godis, en låda kakor, brownies och dipp!!! bästa ettorna ever. imorgon bler det repris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar