rymden
jag hade besök i lägenheten. tre ettor och agnes. de hade med sig två påsar chips, två stora cider, ett kilo godis, en låda kakor, brownies och dipp!!! bästa ettorna ever. imorgon bler det repris!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar