lite såhär precis känner jag mej. jag glömde bort min ända långA sovmorgon imorse och fick slösa tid med alice som också va tankspridd när hon vaknade. tappat bort skåpnyckeln för gått har jag gjort också. wi..ii. you gatto lööv månddaaggaaeen. nu e jag hemma efter lite shoppande i högalidshallen. briost, fullkornsbröd, mjölk och godis!! 4.90. bra deal. det ska bli mitt plugggodis. för nu ska jag plugga svenska så det bara rycker om det. som en jävla oxe! så mycket ska jag plugga!! som en gås!!!....och äta godis. frässttten så har jag gjort om lite i lägenhetenis. ba så du vet. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar